ANAPOLIS   

Achieve Human Excellence


      

 

  

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΘΕΡΑΠΕΙΑ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ -ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΘΥΜΟΥ



 

 

mp3 AlbumsΥποσυνείδητου Προγραμματισμού | Υποσυνείδητα Μηνύματα | Εγκεφαλικά - Δίωτα Κύματα & Συχνότητες | Νόμος της Έλξης | Αντιμετώπιση Κατάθλιψης | Καταπολέμηση Άγχους | Υγεία | Φόβοι & Φοβίες | Κρίσεις Πανικού | Σχέσεις &Sex | Σχολείο & Εκπαίδευση | Στυτική Δυσλειτουργία | Αδυνάτισμα | Διακοπή Καπνίσματος  

 



ΑΜΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ
 

 

 

Ο θυμός , σαν συναίσθημα είναι απόλυτα φυσιολογικός και ανθρώπινος, αλλά όταν δεν μπορεί να ελεγχθεί, γίνεται επικίνδυνος και καταστροφικός και για εμάς τους ίδιους αλλά και για τους άλλους γύρω μας.

 

 

Ο θυμός υπάρχει σαν συναίσθημα γιατί ενστικτωδώς θεωρείται τρόπος αυτοπροστασίας και άμυνας μας, Συνεπώς, η λογική χρήση του θυμού είναι απαραίτητη για μην επιβίωση μας. Όταν ο θυμός μας υπερβαίνει τα όρια , ειδικά όταν φτάνουμε στο σημείο να χειροδικούμε ή να έχουμε άγρια ξεσπάσματα πέραν των φυσιολογικών αποδεκτών ορίων, τότε πρέπει να αναρωτηθούμε εάν πραγματικά αντιμετωπίζουμε πρόβλημα ελέγχου των συναισθημάτων μας

 

 

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΘΥΜΟΥ

 

Όλοι μας χρησιμοποιούμε συνειδητά ή υποσυνείδητα τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζουμε το θυμό μας. Οι τρεις βασικότεροι τρόποι είναι :

 

  • η έκφραση του θυμού μας
  • η καταπίεση του θυμού μας,
  • προσπάθεια να ηρεμήσουμε το θυμό μας.

 

Έκφραση Θυμού 

Όσοι από εμάς εκφράζουν τον θυμό τους, ή την έντονη δυσαρέσκεια τους για ένα γεγονός ή για ένα δικό τους εσωτερικό τραύμα , χρησιμοποιούν ένα εποικοδομητικό και όχι επιθετικό τρόπο για να εκτονώσουν το συναίσθημα του θυμού.

 

 

Εκφράζοντας τον θυμό μας, δεν τον συσσωρεύουμε και αποφεύγουμε έτσι τα μεγάλα ξεσπάσματα οργής και βίας. Για να μπορούμε όμως να εκφράσουμε το θυμό μας εποικοδομητικά και να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα των συναισθηματικών μας αναγκών και του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να τις καλύπτουμε, χωρίς να πληγώνουμε του άλλους, ή τον εαυτό μας.

 

 

Με το να εκφράσουμε ήπια τον θυμό μας, εξηγώντας τα αίτια του, δεν σημαίνει ότι είμαστε αδύναμοι. Αντίθετα,  με αυτό τον τρόπο εκφράζουμε σεβασμό απέναντι στον εαυτό μας και τους άλλους, αλλά παράλληλα δείχνουμε και μια εσωτερική δύναμη που πηγάζει από την κατανόηση του εαυτού μας.


Καταπίεση Θυμού
Όσοι από εμάς καταπιέζουν τον θυμό τους, ή τον κατευθύνουν αλλού, δυστυχώς κινδυνεύουν να στρέψουν όλον τον καταπιεσμένο τους θυμό για τους άλλους, απέναντι στον εαυτό τους, με αυτοκαταστροφικές συνέπειες. Η καταπίεση του θυμού έχει επίσης και τρομακτικές συνέπειες στην υγεία μας – σωματική και ψυχική.

 

Οι συνέπειες στην ψυχική μας υγεία μπορεί να είναι καταλυτικές για την προσωπικότητα μας, αφού ο καταπιεσμένος θυμός μπορεί να μας οδηγήσει σε παθολογικά επιθετική ή εκδικητική συμπεριφορά. Ο καταπιεσμένος θυμός μπορεί να μας μετατρέψει σε κυνικά ή ζηλόφθονα άτομα γεμάτα με όλων των ειδών τα συμπλέγματα.

 

 

Ο καταπιεσμένος θυμός μας κάνει επικριτικούς απέναντι στους άλλους, αλλά και απέναντι στον εαυτό μας, ενώ παράλληλα δεν μας αφήνει να νιώσουμε το αίσθημα της ικανοποίησης και της συναισθηματικής πληρότητας και ισορροπίας.

 

 

Τα άτομα που καταπιέζουν τον θυμό τους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε όλα τα επίπεδα των σχέσεων τους. Πιθανό να γίνονται επιθετικοί με τους συντρόφους τους , επικριτικοί με τους συναδέλφους τους , κυνικοί με τους φίλους τους και γενικά αντιπαθείς και ανεπιθύμητοι από όλους όσους έρχονται σε επαφή.

Κάποιοι από εμάς ξεσπάνε σε άτομα που δεν ευθύνονται για τον θυμό τους. Άλλοι πάλι αποφεύγουν να σκεφτούν το γεγονός ή το βίωμα που τους προκαλεί θυμό. Άλλοι πάλι, αγνοούν το θυμό τους προσπαθώντας να τον ξεγελάσουν με μια ευχάριστη σκέψη.

 

 

Εάν προσπαθούμε συνειδητά να καταπιέσουμε τον θυμό μας , τότε ο μόνος τρόπος με τον οποίο η μέθοδος αυτή μπορεί να αποβεί εποικοδομητική για εμάς , είναι να διοχετεύσουμε την ενέργεια που προκύπτει από τον εκνευρισμό σε κάτι θετικόσωματική άσκηση , θετική και αισιόδοξη σκέψη , ένα χόμπι.

Ηρεμώντας τον Εαυτό μας
Όσοι από εμάς προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τον θυμό τους ηρεμώντας τον εαυτό τους, σημαίνει ότι ήδη έχουν φτάσει στο επίπεδο συναισθηματικής ευφυΐας με την οποία μπορούν να ελέγξουν και την εξωτερική έκφραση του θυμού τους αλλά και να ρυθμίσουν τις εσωτερικές διεργασίες που τον προκαλούν.  

 

Εάν ελέγχουμε τα ξεσπάσματα μας και εάν μπορούμε να εντοπίσουμε και να εξαλείψουμε τις αιτίες τους , τότε είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στη συναισθηματική ισορροπία και την εσωτερική γαλήνη.

Η επιτυχία στην προσπάθεια ελέγχου του θυμού μας , στηρίζεται σε δύο παράγοντες: στον έλεγχο του συναισθήματος αυτού καθ’ αυτού και στον έλεγχο των αποτελεσμάτων που ο θυμός έχει στην ψυχολογία μας.

 

Δεν μπορούμε ποτέ να ελέγχουμε το τι θα πουν ή το τι θα κάνουν οι άλλοι, και σίγουρα δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους άλλους ανθρώπους. Μπορούμε όμως να ελέγχουμε τον τρόπο με τον οποίο εμείς οι ίδιοι αντιδρούμε σε οποιαδήποτε πρόκληση λαμβάνουμε, που μπορεί να αποτελέσει αιτία θυμού.

 

 

 

ΠΟΤΕ Ο ΘΥΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ 

 

Ο θυμός μας θεωρείται επικίνδυνος όταν συνειδητοποιούμε πως δεν μπορούμε να ελέγξουμε τα ξεσπάσματα μας, ή τις πράξεις και τα λόγια μας κατά την διάρκεια ενός ξεσπάσματος θυμού. Επίσης, όταν καταφεύγουμε στην βία για να τον εκτονώσουμε και όταν φτάνουμε στο σημείο να αμφιβάλλουμε και να φοβόμαστε τις ίδιες μας τις αντιδράσεις σε κατάσταση θυμού.  

 

Έρευνες πανεπιστημιακών γιατρών, κατέληξαν ότι οι θερμόαιμοι άνθρωποι, έχουν χαμηλά επίπεδα ανοχής σε καταστάσεις, οι οποίες πιθανό να τους προκαλούν δυσφορία. Ενώ αντίθετα οι ήρεμοι άνθρωποι, είναι περισσότερο ανεχτικοί σε αυτές. Τα επίπεδα ανοχής του καθενός από εμάς μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες της ζωής μας.  

 

Τα υψηλά επίπεδα άγχους, ή κούρασης τείνουν να μειώνουν το επίπεδο ανοχής μας και μας κάνουν πιο επιρρεπείς στον θυμό και τα ξεσπάσματα. Σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε το συναίσθημα του θυμού, παίζει η κληρονομικότητα και τα παιδικά μας βιώματα σε οικογένεια η οποία δυστυχώς είχε πρόβλημα στην επικοινωνία των μελών της, ή στις σχέσεις της γενικότερα.

 

Το σίγουρο είναι ότι ο θυμός μας σαφώς και μπορεί να ελεγχθεί. Μπορούμε να ελέγξουμε τον θυμό μας, χρησιμοποιώντας μεθόδους και ικανότητες που θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε άτομα και καταστάσεις.  

 

Ικανότητες που να διοχετεύουν την ενέργεια που συνοδεύει το θυμό, σε εποικοδομητικές πράξεις που να επιλύουν προβλήματα, να βελτιώνουν την οικογενειακή μας ζωή, την καριέρα μας και να κτίζουν τις διαπροσωπικές μας σχέσεις. 

 

Είναι λογικό, ότι το επίπεδο ψυχικής έντασης από το οποίο κάποιος αρχίζει να θυμώνει, να είναι διαφορετικό από άνθρωπο σε άνθρωπο. Άλλοι θυμώνουν με ηπιότερο τρόπο, ενώ σε άλλους ο θυμός είναι γεμάτος οργή και επιθετικότητα.


Το σημαντικό, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά του καθενός, είναι να καταλαβαίνουμετους λόγους για τους οποίους θυμώνουμε. Να καταλάβουμε πως έχουμε φθάσει στο σημείο που μας έχει κάνει έξω φρενών. 

  

Το βασικό ζητούμενο είναι να καταφέρνουμε να κάνουμε το θυμό μας σύμμαχο και όχι ένα εχθρό. Και αυτό ξεκινά από μέσα μας. 

 

mp3 AlbumsΥποσυνείδητου Προγραμματισμού | Υποσυνείδητα Μηνύματα | Εγκεφαλικά - Δίωτα Κύματα & Συχνότητες | Νόμος της Έλξης | Αντιμετώπιση Κατάθλιψης | Καταπολέμηση Άγχους | Υγεία | Φόβοι & Φοβίες | Κρίσεις Πανικού | Σχέσεις & Sex | Σχολείο & Εκπαίδευση | Στυτική Δυσλειτουργία | Αδυνάτισμα | Διακοπή Καπνίσματος  

 

 

Τα Δίωτα – Εγκεφαλικά κύματα παράγονται φυσικά όταν ακούμε ένα ήχο από το ένα αυτί και ένα άλλο στο άλλο αυτί. Τότε ο ανθρώπινος εγκέφαλος δημιουργεί έναν τρίτο ήχο(Δίωτο κύμα) που είναι μια συχνότητα, ίση με τη διαφορά των δύο ήχων.  

 

Για παράδειγμα, εάν ένας ήχος ή μουσική νότα, σε συχνότητα 100Hertz(κύκλοι ανά δευτερόλεπτο), ακούγεται στο το ένα αυτί και ένας άλλος ήχος, ή μουσική νότα στα 120Hertzπαίζεται στο άλλο αυτί, ο εγκέφαλός μας θα το ερμηνεύσει σαν 20Hertzκαι θα συντονιστεί σε αυτήν την συχνότητα των 20Hz, δημιουργώντας έναν δικό του ήχο (συχνότητα) 20Hz, ο οποίος θα αντηχεί στο μυαλό μας. 

 

Εκτός από το ότι βελτιώνουν άμεσα τη διάθεση μας, και μας παρακινούν προς την αλλαγή, έχει επίσης αποδειχθεί ότι  βελτιώνουν και ενισχύουν τη συνολική λειτουργία του εγκεφάλου, ενισχύουν τη μνήμη και τοIQ, και αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο τα κυρίαρχα μοτίβα σκέψης μας δημιουργούνται.  

  

Όταν χρησιμοποιούμε Δίωτα - Εγκεφαλικά κύματα και Συχνότητες, απλώς αλλάζουμε τον τρόπο που ο εγκέφαλος μας είχε συνηθίσει μέχρι τώρα να αντιδρά. Στέλνοντας στον εγκέφαλο μας συγκεκριμένες συχνότητες, καταφέρνουμε να αναδημιουργήσουμε, εκείνα τα συναισθήματα που θα θέλαμε να βιώναμε, κάνοντας τον εγκέφαλο μας να δώσει εντολή να παραχθούν οι αντίστοιχες χημικές ενώσεις & ουσίες και συνεπώς τα συναισθήματα που επιθυμούμε. 


 

Καταπολέμηση Χρόνιου Άγχους - Super Strong

Καταπολέμηση Άγχους
Νόμος της Έλξης: Αρμονικές Σχέσεις & Ευτυχία
Διαχείριση Θυμού
Αντιμετώπιση Οργής –SuperStrong
Εξάλειψη Επιθετικότητας
Νικήστε τον Εκνευρισμό
Εξαλείψτε το Θυμό ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Αντιμετώπιση ΔύσκολωνΑνθρώπων  Πιεστικών Καταστάσεων με Ηρεμία & Καθαρό Μυαλό

Κατάλογος Προιόντων